Hemen 05327232515 Arayın!
Günümüzde taşınma işlemleri çok sık yapılan ve rekabetin bayağı yoğun olduğu bir sektördür. Değer verdiğiniz eşyaların başka bir yere taşınırken güvenli, sağlam ve problemsiz bir şekilde taşınması epey önemlidir. Bu konuda yaşanabilecek olumsuz durumlar müşteri için fazlasıyla negatif durumlar meydana getirebilir. Eşyaların ne şekilde paketleneceği ve taşınacağı, zaman yönetimi gibi taşınma süreçlerini bir plan ve program çerçevesinde yürütülmesi epey önemlidir. Bu noktada taşıma işlemlerini gerçekleştirirken profesyonel ve tecrübeli bir nakliyat firması ile çalışmak çok daha mantıklı olacaktır.
Eşyalarınızı bir yere taşımadan önce ne zaman taşınmanız ile alakalı tarihleri belirlemenizde fayda var. Hangi gün ve saatleri seçeceğiniz de bu durumda epey önemli. Seçtiğiniz firmanın zaman konusunda sizin için esnek olmasında fayda vardır. Bazı taşıma işlemlerinde hem konuma, hem de eşyaların çokluğuna göre uzun süreli olabilir. Hangi eşyaların ilk önce taşınması gerektiği ile alakalı bir liste hazırlayabilirsiniz. Hatta kendi özel ve değerli eşyalarınızı ya da emanet edemeyeceğiniz derecede önemli olan eşyaları kendinizin paketleyip götürmeniz sizin için daha makul olabilir.
Nakliyat işlemlerinde paketleme işlemleri yapmadan her firmanın kendine özel sözleşmeleri olabilir. Paketleme ile alakalı maddeler firmadan firmaya çeşitlilik sergileyebilir. Paketleme konusunda müşterilerin firmaların işlerini kolay hale getirmesi iki taraf içinde daha işlevsel olur. Müşterinin hangi eşyaların ilk paketleneceğini belirtmesi, küçük eşyalarını önceden kendisinin ayırıp paketlemeler yapması, özelliklerine ve boyutlarına göre ayrı koliler hazırlanması taşınma süreci için çok daha hızlı ve sorunsuz gerçekleşmesine yardımcı olur.
Taşınmadan önce eski evinizin elektrik, su ve doğalgaz gibi aboneliklerinizi iptal etmeyi unutmayın; taşıma işleminden önce yeni evi temizlemeyin. Taşınma sürecinde firma yetkilileri ile ev sahiplerinin beraber hareket etmesi epey önemlidir. Taşınma sürecinde ev sahibinin nakliye ekibine karşı güler yüzlü olması ve bazı ihtiyaçlarını gidermesi (yemek, su vb.) iki taraf içinde daha hoş bir ortam oluşmasına neden olur. Tüm eşyaların planlı bir şekilde yüklenip taşınması daha hızlı bir şekilde işlerin bitmesine olanak sağlar. Eşyaların götürüleceği yerin konumu şoföre açık adres olarak verilmelidir. Herhangi bir sorun yaşanmaması için evin yolunu bilen birinin arabaya eşlik etmesi firma açısından da daha makul olur. Daha sonra yeni yerleşim adresine müşterinin istediği şekilde eşyalar yerleştirilir. Koliler düzgünce açılıp fazla kargaşa yaratmadan nereye konulacağı belli olması işlemlerin kısa sürmesini sağlar. Son olarak ev sahibi eşyaları kontrol eder, zarar görmüş eşya veya olumsuz bir durum varsa firmaya belirtir. Böylece tüm taşınma işlemi tamamlanmış olur.
Yeni evinize taşındıktan sonra adres değişikliği yapmanız epey önem arz eder. Eski evinizden çıktıktan sonra 20 iş günü yani yaklaşık bir ay içerisinde adres güncellemesi yapmanız gereklidir. Bu süre içinde adres güncellemesi yapmamanız durumunda bir ceza ile karşı karşıya kalabilirsiniz.
WhatsApp us